shoe shopping


Jag tog mig en veva på stan idag och jo det blir som det alltid brukar bli. En hel del massa impulsköp. Bland annat de här skorna som jag faktiskt smygkikat på lite innan, men så hade de precis kommit in igen i min storlek. Jag fick slå till. Har inte bestämt mig för om jag ska behålla dom än. Men tror på att de kan vara ganska sköna. Inte för höga eller låga i klacken. Perfekt för svullna sommarfötter hoppas jag iallafall. :)
Sen blev det lite annat smått och gott. Bland annat ett par nya ljuslyktor. Har kikat på dom hela vintern och nej det var inte rea på dom nu, men jag kunde inte låta bli. Hade ju liksom plånboken öppen idag. Visar dom en annan gång. Egentligen borde jag inte köpa en endaste inredningspryl till. Iallfall inte tills vi har flyttat. Men det är ju så roligt att handla sånt, speciellt nu också när jag inte hittar nått roligt i klädväg att köpa heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0