baka liten kaka



Efter en härlig promenad och en sväng förbi affären så blev det baka av. Klassiska småkakor som Hallongrottor och kolakakor. Kommer att passa fint till alla picknicks och fikastunder vi ska ha i sommar. 
Jag har aldrig gjort varken hallongrottor eller kolakakor tidigare och inte heller använt mig av recepten så ska bli kul att testsmaka. Tänkte att det skulle ha blivit kanelbullar också för jag handlade till det, men så glömde jag ju bland det viktigaste nämligen pärlsockret. Får bli bullbak en annan dag istället.

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Mmm så gott det ser ut :) Hoppas din kväll är bra! Kram

2011-05-04 @ 20:49:16
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0