mitt i veckan


Ingen snö idag när jag kikade ut, men fortfarande kallt. Funderar på om jag ska orka mig ut på en promenad. Jag lär  väl leta fram fleecetröjan och understället för att inte frysa ihjäl :)

Här är förresten ljuslyktorna jag införskaffade igår. Jag tycker dom är jättefina, men så vet jag inte riktigt om det är  vad jag var på jakt efter. Ska känna in dom lite så får vi se om de ska tillbaks eller inte.

Nej måste nog gå ut en sväng. Måste ju göra nått idag. Känns faktiskt jättekonstigt att inte ha en endaste sak inplanerad på en hel dag. Kanske får bli att baka nått när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: jenny

SV: tack så mycket, och varsågod för tipset :)

Jättefina lyktor. Har ett par liknande fast mer runda och släta.

2011-05-04 @ 16:20:53
URL: http://jennysdockhus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Superfina lyktor! Fattigmanssilver är så fint :)

2011-05-17 @ 09:31:43
URL: http://shabbychicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0