11/10-11


Vecka 41+0 det vill säga hela 7 dagar över tiden. Förstår inte ens att man sätter ett BF-datum när de inte tycks stämma iallafall. Kan man inte bara säga att någonstan mellan vecka 38 och vecka 42 kommer den. För det är omöjligt att veta I know, men ändå man blir ju bara så extremt frustrerad. Och tro inte att det är kul att vänta, nej inte det minsta. Humöret börjar ta stryk vilket jag faktiskt inte trodde. Tänkte mest; vadå sur och grining bara för att bebis inte vill komma på utsatt dag?! Men hey jag börjar fatta. Orken och kroppen är tung och bebis trycker och tar plats. Man hinner tänka så mycket under tiden man väntar. Tviveln och oron på om man faktiskt kommer fixa det kommer tillbaka och nej det är inga tankar man vill dras med så här på slutet. Positivitet, starka och lätta tankar är vad jag måste återfylla mitt sinne med. :)

Som tur är ska jag till en vän och hennes lilla sötnos till son idag. Vilket jag lovar kommer få mig att längta än mer efter vår bebis ankomst. :) Jag behöver energiboosten och något annat att fokusera på ett tag. Det ska hur som helst bli fantastiskt mysigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kämpa kämpa!! Har du läst bloggen attvaranagonsfru.se ? Vet inte om jag borde tipsa om du inte vet.. Men jag gör de iaf ;) de är ju nääära nu! Kram på dej

2011-10-11 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0