20/10-11


Det finns inget som heter rutiner i vårt liv nu. :) Har börjat förstå det här med att det faktist kan ta en halv dag innan man ens kommit i sina egna kläder. Det ska matas, bytas blöja, bytas blöja igen, matas och sovas.. Än så länge är han en väldigt lugn gosse som nästan bara hörs när han hamnar på skötbordet och han sover faktiskt ganska länge på nätterna. Än så länge. Vet att det här kan vända hur snabbt som helst så jag njuter av hur det är just nu..

Idag är han precis en vecka gammal. Tänk så fort det har gått. Blir lite ledsen när jag tänker på det. Är rädd att tiden bara ska rusa iväg utan att jag hinner njuta av allt.♥♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh gud :) nu är de verkligen på riktigt! Det ser jag det ;) mys på vännen! <3

2011-10-22 @ 15:00:36
URL: http://www.ida-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0