winter caramel


Efter en händelserik helg, med bl.a bvc-besök, feber, en sväng på stan, 40-års fest och besök av H:s syster med familj är det riktigt skönt att mysa ner sig i soffan tillsammans med familjen. Lillen (nej, vi har inte bestämt namnet än) är bortskämd och har fått halva soffan för sig själv, medan jag och H trängt ihop oss på andra hälften.
Det har bjudits på kvällsmackor och te här och som extra krydda har vi provsmakat den nya Marabou premium-chokladen, Winter caramel. Mmmm.. sött och gött. Undrar när jag ska börja träna självdiciplinen igen från alla gosaker hit å dit?!? Får nog bli väääääldigt snart är jag rädd, men med fika lite när som är det inte det lättaste just nu, men jag måste börja försöka om jag vill komma i mina "gamla" kläder igen och tro mig det vill jag.
Så till ett annat "måste".. lilleman och hans far bara måste bli gosade med just nu. :))

Kram♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0