5 oktober

Nej nu har vi passerat BF med en hel dag. Lillen ville inte ha kanelbullens dag som sin utan en helt egen tydligen. :) Ja vi får se när den har tänkt sig komma ut. Idag eller inatt kanske?!?! Varje dag blir nu som julafton, full av spänning och förväntan. Men du plutten, du är så efterlängtad och välkommen ut till oss. ♥ Mammi å pappi längtar såååå efter dig.
Jag dubbelkollade och packade om BB-väskan igår. Tvättade och städade undan här hemma. Känns som sista fixen, för man vet ju aldrig när vi får åka in och det är ju skönare att komma hem till ett rent och fint hem än högar av tvätt och damm.
Idag ska jag ge mig ut på en promenad i höstblåsten. Det är så fint ute när löven lyser rött och gult i solen och jag vill ta vara på ljuset så mycket som möjligt. Det börjar bli mörkt ute nu och med mörker kommer det trötthet och deppigheter vilket jag vill undvika så länge det går.

Ha en fin dag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller tummarna för dig med.. Den här väntan är helt sjuk..

2011-10-05 @ 11:04:20
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0