2/9-11

Har haft en heldag på stan idag. Tidigt imorse var vi på föräldragruppen, sen lunchade jag och H tillsammans och sen träffade jag en vän för fika och lite shopping. Tyvärr känns det inte som att det är någon idé att köpa nya kläder till mig, eftersom jag inte riktigt vet vilken storlek jag kommer att ha när bebis kommit ut och brösten blivit stora och mjölkstinna. ;) Men jag ser verkligen fram emot att få fylla på med lite höstnyheter i garderoben. Förra året höll jag på att leta ihjäl mig efter en simpel polotopp och nu i höst kryllar butikerna av dom, lucky me..
Jag är helt slut nu. Ska när som helst krypa ner i sängen, för tidigt imorgon kommer målaren. :)


Natti natti.

Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0