21/9-11



Sovmorgon!!! Ja, iallfall tills sväris drog igång hårtorken. :)
Idag ska jag luncha hemma hos V med deras nykläckta son. Ska bli superroligt! Som jag längtar.
Och ikväll ska H och jag gå och se Jägarna 2 på bio. Hoppas den är bra. Vi vill passa på att göra lite saker på tu man hand nu in i det sista. Vi vet ju inte när det kan tänkas bli aktuellt nästa gång.

Jag känner mig så fånig ibland. Vid minsta lilla värk eller krämpa så tänker jag "kan det vara dags?" Vill så gärna, men ändå inte riktigt än. Det är ju den ständiga funderingen på när, var, hur?? När sker det, vart sker det, hur kommer det ske och framför allt hur kommer det kännas? Det finns ju inget som helst svar på det förrens det är på g på riktigt. Pirrigt men oj så spännande!!

Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0