Tisdag

Nej nu får plutten ta å komma ut snart. Jag har smått börjat tröttna på att vänta och har jag otur kan det dröja tre veckor till innan det vill sig. Jag vet att det inte lär bli mer sömn men jag kanske kan få ligga och sitta lite bekvämare utan att det känns som att lillen sparkar och trycker sönder mig invändigt.
Jag kommer säkert sakna magen också. Jag har ju klappat på den ett x antal gånger under dessa månader så nån vana har man ju lagt sig till med under tiden.
Den här veckan går vi in i graviditetens sista vecka (förhoppningsvis). Vilket innebär att bebis är helt färdigbakad och bara ligger och tjockar till sig inför världen utanför livmodern. Komsi komsi lilla du, vi är redo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0