7/9-11

"Regnet det bara öser ner..." och jag är glad att jag sitter inne och myser. Har sovit två timmar efter frukost. Sånt jag måste passa på att göra nu, särskillt när jag vaknar flera gånger per natt och gärna tidigt på morgonen också. Kan det vara så att kroppen förbereder sig på vad som komma skall med bebis? Mycket möjligt kanske. :)
Igår kom H hem med inköpt täcke, kudde och sängkläder till lillen. Hihih... nu är det bara spjälsängen som saknas och den blir fixad den här veckan. Det tar sig med andra ord.

Igår blev kökstaket färdigstruket och det blir ju så fint. Vilken skillnad på ljusinsläpp från träpanel till vit träpanel. :) Ska se om jag inte kan visa nån bild på före och efter. Nu är det väggarna kvar som ska målas och spacklas och de får första strykningen ikväll, för det skulle tydligen målas en gång först för att lättare se vart man sen behövde spackla efteråt. Det är lite jobb. Mer än 20 fönster, och 9 innerdörrar ska strykas 4 gånger, plus tak och väggar på det. Jo, tjena det tar en jäkla massa tid vill jag lova och vi börjar äntligen se slutet på tunneln. :)

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

jag heter Vendela och jobbar på Byggla. Vad roligt att ni målar om, det skulle vara roligt om ni vill dela med er av ert projekt på Byggla. Som tack får ni en liten present av mig. Antingen startar ni upp på http://www.byggla.se/Projekt/Skapa-projekt/ eller mailar mig!

Hoppas vi ses på Byggla

/Vendela

2011-09-09 @ 14:33:30
Postat av: Vendela

Hejsan,

jag heter Vendela och jobbar på Byggla. Vad roligt att ni målar om, det skulle vara roligt om ni vill dela med er av ert projekt på Byggla. Som tack får ni en liten present av mig. Antingen startar ni upp på http://www.byggla.se/Projekt/Skapa-projekt/ eller mailar mig!

Hoppas vi ses på Byggla

/Vendela

2011-09-09 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0