inspirationsflöde

oj, vilken händelserik gårdag. Fick så mkt inspiration till lägenheten att jag hade velat börja pyssla på en gång. Så mkt snyggt vi såg!!

Köpte iaf ett par ljuslyktor att ha på väggen. :)
Vet nu vilken lampa vi ska ha i vardagsrummet, och vad för typ av tv-bord vi vill ha. :) Vi har även kommit fram till att vi förmodligen måste köpa en fristående garderob till sovrummet om vi ska få plats med alla våra kläder. Har varit för trångt länge nu.

Köpte "jackan"/blusen på Monki som jag har spanat in ett tag, blev så glatt överaskad när den var med på rean. 100.- gav jag för den bara. den har kostat 400.- så jag var bara tvungen att slå till.
H köpte sig ett par Paul smith dojer som var det sista paret i butiken :) snacka om tur det då.

Idag har vi storstädat här hemma, dammsugit, skurat golven, plockat reda på kläder och annat smått och gptt som legat spritt som kodynga i hela lägenheten.
Känns så bra nu efteråt. Senare ska vi grilla och se på fotboll.
Vart är det soliga vädret som var lovat tills idag???? Tråkigt med helmulet. Jäkla vädergubbar, som bara ljuger och ljuger och ljuger... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0