Imorgon börjar resan till New York!!!

Det är redan dags för att åka.. vad fort det har gått. Känns som det inte alls var länge sen som H överraskade mig med resan.
Imorgon eftermiddag åker vi till sthlm, vi ska sova hos H:s syster. För tidigt på onsdag morgon lyfter vi :)
Jag har börjat förbereda lite kläder som jag ska ha med mig..Svårt!! vill inte packa för mycket eller lite. Vet ju inte helt hur vädret kommer vara.. säkert runt 18-23 grader.

Idag ska jag hämta ut tågbiljetterna, köpa en liten present till den ettåriga dottern, till paret vi ska bo hos och packa färdigt.

image270

I resväskan ska jag packa:
- svarta tights H&M
- blommig blus Lindex
- svart klänning med fickor Indiska
- blå stuprörsjeans Crocker Cobra
- vit tee med nyckelpiga Gina tricot
- vit oversized tunika Gina tricot
- svart klänning med fickor H&M
- blommig klänning Lindex
- underkläder
- stumpor
- svart kofta
(jag har redan packat alldeles för mycket, ska ju shoppa också)

- rött skärp
- svart skärp
- solglasögon

Skor
- svarta ballerina
- gråa pumps
- vita sneakers
- guld/silver pumps
(Måste nog välja bort ett par)

Neccessär
- tandborste + tandkräm
- munskölj + tandtråd
- smink
- deo
- schampoo + balsam
- duschkräm
- pincett
- bodylotion
- make- up borttagning
- rengöringkräm
- hairspray
- hairmousse
- linser + vätska
- fuktkräm
- ögonkräm

Handbagage
- handkräm
- fuktkräm
- sovmask
- tidning
- nackkudde
- glasögon
- värktabletter
- (något gott att tugga på)
- kamera + laddare

Kommentarer
Postat av: Camilla

Din lyckost! Jag vill också resa till New York!
:) **

2007-05-14 @ 11:23:58
Postat av: camilla

grön av avund! ha det så bra på resan!

2007-05-14 @ 13:12:00
URL: http://slimmadtillmidsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0