bo i hyresrätt

Jaha, då sitter man hemma och väntar på bovärlden. Vårt kylskåp har börjat dura väldigt väldigt högt nu på sista tiden. Men bara för att vi har ringt och han ska komma hit och kika på det så är det dryptyst. Väldigt funny lilla kylskåpet!! Kom igen nu då visa hur du brukar dura och störa oss på kvällanr när vi ser på tv eller ska sova, kom igen nu då!!!
Ibland är det bra skönt att bo i hyresrätt.. när vitvarorna sätter igång och drygar sig. Bara att ringa så kommer någon hit och fixar..
trots det vill jag bo i bostadsrätt. Få göra precis vad man vill i lägenheten, ja nästan iaf. :)

Jag har startat upp min kreativitet. Har börjat måla. Gjorde det igår, men den tavlan blev jag inte nöjd mes då jag började om på ny kula idag.. Målade helt enkelt över gårdagens "konstverk" :) Kanske visar en bild när den är färdig och om jag blir nöjd förståss.

Nää, men nu får han ta och komma så han kan gå snart igen. Jag måste gå och handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0