min drömklänning

Mn lediga dag!! Så vad har jag gjort? vaknade sa hej då till min sambo innan han gick till jobbet. jag slog på tv:n i sovrummet och somnade till nyhetsmorgon.. sen jag vaknat vid 9.30 nån gång så har jag käkat frukost, sett på film och kollat in lägenheter på nätet.. thats all. Det kissregnar ute och jag har inte den minsta lust att bege mig ut. Även om jag borde hitta en present till några vänner... får se hur det känns senare i eftermidag. jag har ju fina gummistövlar jag kan dra på mig visserligen..


Något suddig och mörk bild men ååååh.. vad jag älskar den här klänningen!!! En kompis tog bilden å det är egentligen inte meningen att jag ska kolla ner sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0