Granen står så grön och grann..

Nu är jag hemma hos pappsen och mammsen. Det var läääänge sen. Hade en fantastiskt rolig kväll ute igår, men tröttheten börjar komma ikapp mig.

Det är så lungt och mysigt här hemma. Mamma vill alltid njuta av julen så slänge som möjligt så granen är redan på plats. Och iår är den riktigt amerika inspirerad. Jättefin!!
Samtidigt som jag sitter här i vardagsrummet så smyger sig dofterna från köket in hit och frestar. Pappa håller på att laga till en stor älgstek i ugnen!! Som jag har längtat efter älgkött. Det var ju vardagsmat när jag bodde hemma, men som nu har blivit en lyx att få serverad på tallriken mmmmm.... jag tror det kommer bli smaskens.



ursäktar den dåliga kvallen på bilden, tagen med telefonen i mörkret... kan inte bli bättre tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0