medicin för naglar och händer

Inte får jag bara vintertrötta ögon och torr hy, nej händerna och naglarna tar ganska så mycket stryk också av kyla. Nu är det förståss lite extra speciellt för mig eftersom jag nyligen tagit bort mina gel-naglar. Mina egna naglar är jättemjuka och vill bara gå av, men så rekomenderade en kollega ett lack från det här märket- Trind- som skulle vara GRYMT BRA!! så jag införskaffade och ska testa. Kanske min räddning för kluvna och sköra naglar vintertid. Med i förpackningen följde även en liten handkräm som jag testade igår kväll. Den doftar "proffesionellt" och sjönk snabbt och lätt in i huden och händerna kändes som nya.
Nu är det upp till bevis hur naglarna kommer må!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0