X-mas decoration


Å jag försöker så hårt, kanske alldeles för hårt och det är ju som sagt en tid kvar. Har satt på lite julmusik och plockar lite bland julsakerna. Men NEJ jag känner inget, inte det minsta. Får nästan lite ångest när jullåt efter jullåt plinkar ur högtalarna. Dreaming of a white x-mas.. hmm.. jo men vem gör inte det? och snön lär jag få leta ihjäl mig efter, om det ska fortsätta så här. Regn regn regn och alldeles för varma dagar.. Snön vart är du?!

Jag hade tänkt hitta på nått lite nytt för i år.. byta lite färger, men det blev inte så bra som H och jag hoppats på.. så vi kör på samma gamla säkra kort med guld och lite brunaktigt i de här vaserna i år igen.. Det är fint och funkar både som dekoration och lampa på sammagång. Som ett litet substitut till julgranen, när man har ont om plats och inte ska vara hemma så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

hur är det ?



skulle inte du kunna hjälpa mig att rösta på min blogg som veckans blogg? länk finns på min blogg!



det skulle vara jättesnällt av dig! :D

ha det bra!

2009-11-25 @ 17:10:58
URL: http://ellenlinde.blogg.se/
Postat av: Pamie

Gud så tjusigt det blev, gillar det jättemycket. Vad är det för ljus som du har i där? Ljusslinga? Blev väldigt inspirerad nu :)



Håller med dig där om saknaden av julkänslan. Känns ju som vi är på väg till våren.

2009-11-26 @ 10:30:57
URL: http://lapetitepois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0