7/12-11

Dagens promenad avklarad. Skönt att ha det gjort. Kände att jag inte kunde njuta riktigt av den, tror jag var för trött. Jag längtade mest bara efter att få komma hem och in igen. :) Julian hittade sina händer för nån vecka sen och oj så goda de verkar vara. Smaskar på dom så fort han får chansen. Jag tycker det är lite äckligt å hans vägnar med tanke på alla som STÄNDIGT är där och tar i dom. Baciller, baciller!! Det var faktiskt något jag tänkte på själv även innan vi fick barn. Tog aldrig bebisar i händerna om jag inte nyss tvättat mina egna först. Vet inte om jag nojar men det är faktiskt förkylning-, influensa- och magsjuketider som är på ingång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0