18/12

Vart är julgranen undrar jag. Än står den inte grön och grann här hemma hos oss. Är lite sur för det, men under olika omständigheter uteblev den här om dagen. Banne mig om jag inte har en gran klädd här hemma imorgon!! Nåväl har julgransfoten redo iallfall.
Jag kan verkligen inte fatta att det är julafton om mindre än en vecka. Jag har inte köpt en endaste julklapp än och det är verkligen inte likt mig. Det är inte likt mig med att inte vara förberedd i hemmet heller. Men i år är det helt andra omständigheter också. Jag har ju blivit med både hus och bebis nästan samtidigt så jag borde inte ha så höga krav och förväntningar på mig själv. Det är som det är helt enkelt. Får försöka ta igen det nästa år istället. :)

Nu är det blöjbyte, mata och sova som gäller.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0