18/7-11

Det är min första dag på semestern och det är fullt upp hela tiden. Känner att jag är i nån form av gravid-/flytt- och renoverings bubbla. Mitt i det hela åker vi till dalarna. Tror det kan vara bra för mig att komma bort lite även om det just nu bara känns stressande.

I helgen var målaren på plats i huset för att hjälp oss till rätt vit kulör och glans. Igår började H och en kompis att måla.
Jag hoppas verkligen att vi hittat den rätta vita nyansen. Det är så klurigt, vill ju inte ha det för grått, gult eller vitt heller. Just nu är min rädsla att det blir för gult. På övre plan valde vi kulör (S 0502-Y) som enligt dom flesta är äggskalsvit. Taken som just nu är vitlaserade gör att väggarna ser gulare ut. Hoppas det blir bättre när de också blir vita.

Idag är det packa, ett snabbt besök hos barnmorskan och sen dalarna som gäller. Semester!

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0