Torsdag 9/6


Oj vilket åskväder det har varit här idag. Tänker på alla stackars studenter som fick fira i blötvädret, men jag antar att det för många inte spelade någon jätteroll.. Minns själv det lyckorus man levde på under hela studenttiden ända fram tills dörrarna öppnade och vi rusade ut. INGET kunde stoppa en då!! Dock håller jag tummarna stenhårt för att regnet vill hålla sig borta imorgon när jag ska fira min lillebror som springer ut. Och eftersom jag inte har haft nått som helst för mig ikväll (!!) så fick jag lov att måla ett litet studentkort till grabben också. Jag glömde totalt bort att köpa ett idag. Ska bli sååå mysigt att träffa familj och släkt imorgon. Knappt någon av dom har ju sett mig sen bebis hamnade i magen.. :)

Nu är det sängen som gäller för mig. Är helt slut. Natti natti..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0