Sjukan

Börjar den här dagen på sjukhuset. Lillens gulsot tycks inte vilja försvinna så han ska kontrolleras lite extra. Dessutom misstänkte en på BVC att han kanske är allergisk mot mjölkprotein, så kallad komjölksallergi. Han är snustorr, har nässnuva, är rödprickig, har jobbigt att prutta/bajsa och har börjat spy direkt i samband med matning. Symptom som stämmer in bra på just den allergin. Så nu ska vi testa att jag håller upp med allt som kan tänkas innehålla mjölk. Det blir inte allt för mkt kul kvar att äta men jag gör det självklart för hans skull. Om det visar sig bli bättre så kanske jag måste hålla den kosten så länge jag ammar. Bara vår lilla prins mår bra så kan jag stå ut. Förhoppningsvis är det ingen allergi, utan bara nått tillfälligt han fått. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0