My Sunshine


Har en liten son som inte riktigt vill somna just nu, trots att han är tröttare än tröttast. Han är precis på väg att slumra in, men nej då öppnar han ögonen igen eller spottar ut nappen så han blir jätteledsen.♥ Vi ska försöka oss på en sväng in till stan han och jag. Tror han känner på sig att nått är på g för så här är det nästan alltid när vi ska göra nått utöver det vanliga. Kanske bara för att jag så gärna vill få det att fungera. ;)
Om vi nu kommer iväg så ska vi gå in och hälsa på pappa på jobbet. Vet att han kommer bli så glad så glad över att få se sin lille son.
Lite nervöst också att åka in själv, tänk om han börjar skrika hysteriskt, tänk om, tänk om... men nån gång ska det vara första så bara att ta tjuren vid hornen och prova.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som mina funderingar för några veckor sedan. Trodde aldrig jag skulle "vänja" mig till skriking men det har jag gjort faktiskt och tycker inte alls det är läskigt att åka ut med honom längre. Du kommer vänja dig också. Kramar

2011-11-13 @ 21:40:42
URL: http://Lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0