Party in my head??!!


Julfest med jobbet på lördag. Kul, men vad sätter man på den här kroppen undrar jag. Har nästan börjat uppleva det som att det var lättare att klä sig som gravid än nu efteråt. Då kunde jag åtminstone ha nått tight på mig och vara stolt över magen, men den lilla skinnpåse som sitter där nu är inget jag stoltserar med i onödan. Nej, jag gömmer mig hellre i nått stort och ledigt, en one piece kanske inte vore så dumt ändå. ;p

Snart adventstider ockå. Jag var och kikade på lite stjärnor och annat julkul igår. Men jag kom på att jag nog borde kika igenom förrådet innan jag köper på mig nått nytt. Vet ju inte riktigt vad vi kan tänkas att behöva här. Ser fram emot att få pyssla lite iallafall. En krans till dörren vore ju kul att få till också. Jag kanske får börja prioritera lite annorlunda om jag ska få tiden att räcka till.
Idag är det att lämna in bilen för däckbyte som är prio på min lista.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0