Nålad


Åååååh.. jag är såååå trött att mina ögon går i kors. Jag borde verkligen passa på att både äta och sova nu när han sover, men det finns roligare saker att göra och inget gott att äta. :) Det var så drygt på sjukhuset idag. Först säger BVC till mig igår att jag skulle vara där kl 8.00, H och jag stressar upp i ottan och så visar det sig när jag väl är där att det öppnar 8.30. Jag fick snällt sitta ner och vänta. Klockan 8.30 kliver jag in, men då har inte läkaren kommit än.. väntar å väntar. Tillslut så när klockan närmat sig 9.00 får vi kliva in i ett rum och bli undersökta. Läkare och sköterskor går i skyttetrafik mellan vårat rum och tillslut är vi färdiga, trodde jag. Vi ska till labb och ta blodpov. Tack och lov att det inte var mycket folk där och vi fick komma in nästan på en gång. Lillen blev stucken två gånger i samma fot, utan att de lyckades få ut blod, sen kom en till sköterska och tog i handen. Stackars liten- han var så duktig hela tiden, borde fått ett klistermärke ;). Som tur är mår han bra och har inga förhöjda halter, men för att få veta det fick vi vänta i ytterligare en timme och in på samma rum igen. Vid halv 12 nån gång fick vi tillslut lämna sjukan. Thank God!!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Så bra att allt är bra med lilla plutten:)

2011-11-26 @ 12:34:00
URL: http://Lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0