19/10-11

Vi Ligger kvar i sängen å myser, jag å lillen. Pappa har gått upp för att förbereda frukost. Det snuttas, snusas och gnys lite då och då. Jag kan knappt ta ögonen ifrån honom. Han är det vackraste jag vet och han doftar så fantastiskt gott. Tänk att man plötsligt blir så rädd om livet. Man inser att det är skört och världen är så stor så stor. :) Tror hormonerna spelar mig ett spratt, för allt är så fint, ömtåligt och superkänsligt just nu. Eller så är det bara så enkelt som att jag blivit mamma..


Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt roligt att läsa att du skriver så fint vännen.. Glad för din skull ! <3

2011-10-19 @ 18:41:43
URL: http://Www.ida-mittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0