tick tack, tick tack..


Vad gör man såhär i väntans tider när man känner att man inte orkar ta sig an allt för stora utsvävningar?! JO, det ska jag tala om. Man åker och handlar och bara råkar hitta en film som man vid min ålder (känns det som) BORDE ha sett och köper den. I mitt fall är det Sound of music. En riktig klassiker som alla har sett vid det här laget.. eller??? Alla utom jag då förståss, tills nu. :)

Något annat man också kan ägna sig åt är nätauktioner. Jag vann budgivningen på en skänk så idag har vi hämtat den, jag var mest med som pek- och betalstöd, medan H skötte bärandet. :) Vi lämnade in både skänken och ett blivande matsalsbord på lackering så det ska bli superspännande att få se det färdiga resultatet.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Heja Heja Heja... Fast jag hoppas jag är före dig ;)

2011-10-06 @ 21:43:39
URL: http://lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0