12/2-12

Snart dags för en ny vecka och imorgon blir vårt lilla hjärta♥ hela fyra månader!! Det går fort.
H och jag hjälptes åt att måla i tvättstugan idag. Fel val av dag med tanke på det underbara vädret, men vi hade bestämt oss och skjutit på det sen i fredags så det fanns ingen återvändo. Vi kom ut lite nu på eftermiddagen iallafall och jag passade på att beskära äppelträdet. Vuxenpoäng till mig. Jag har aldrig beskärt ett träd i hela mitt liv så får se om det överlever. :)
Imorgon ska jag på hälsokontroll via jobbet. Jag är inte ett dugg sugen på det för jag vet att det vankas blodprov. Konstigt att man inte blev van efter alla sprutor man fick ta isamband med graviditet och förlossning, men nej jag blir som en liten unge så fort nålarna kommer fram. Stackars mig.

Dags att fixa lite söndagsmat till H och mig, fisksoppa står på menyn. Mums!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0