just another monday

Längtar efter våren, snälla låt den komma tidigt i år. Promenader i vårsolen, lätta kläder och fix i trädgården är precis vad jag vill ha och jag vill gärna ha det nu!! :) Vart kom den här kylan ifrån?!! Jag njöt ärligt talat av att det varit den mildaste vintern på länge till skillnad från så mångra andra som verkar ha saknat både snön och kylan. Brrr.. säger jag och stänger in mig en dag som denna när det blåser isvindar utanför. Jag måste dock ut en sväng i eftermiddag, det är dags för föräldragruppen och jag tror det kan vara den sista innan ett långt uppehåll så det vill jag inte missa. Skruttungen har precis somnat i min famn, tror jag har lekt slut på honom idag. Är ju så roligt när man får respons på tokerierna man har för sig iform av skratt och prat. Det är inte direkt svårt att få dagarna att rulla om jag säger så. Det är härligt att vara mammaledig, för det mesta iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0