Jag blev fast

Denna isande kalla tisdagsmogon har jag ägnat åt en långpromenad på över en timme!! Solen skiner, men det blåser isande kallt ute bara +9 grader utanför vårt fönster. Känns så grymt skönt nu när man har kommit in i värmen och sitter och äter frukost. :) Idag börjar jag klockan 12, så jag har tänkt göra mig klar ganska snart så jag kan kolla efter en ny höstjacka på stan innan jag börjar. Känner verkligen att det är just vad jag behöver. Dessutom är jag verkligen värd det, vill ju fira att jag blivit fast.
Ok, ska berätta. Igår på jobbet blev jag inropad av chefen, jag visste ju att jag skulle få vara kvar, men inte hur länge. Då hon säger att hon har en överraskning till mig. Jag skulle få en fast tjänst!!! :) Egentligen ska man ha jobbat ca 3 år inom företaget innan man erbjuds en fast tjänst. Jag har knappt jobbat där ett år. FATTA!!! Nej, jag har så svårt att fatta, är jätteglad!!!!!!! Verkligen en trygghet med fast jobb :) Från att ha gått och varit arbetslös ett halvår till att man kommer tillbaks som sommarvikarie och sen går och får en fast tjänst. Helt otroligt!! :)
Så igår när vi kom hem firade jag och H genom att grilla och dricka lite vin till maten + att vi syndade med lite glass och chokladsås till efterätt. Lovar,, en engångsföreteelse.

ååååååh... är verkligen jätteglad, även om jag inte riktigt har fattat det... :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

dom är det? då hoppas jag verkligen det blir ett minne förlivet :)

2007-08-28 @ 17:52:25
URL: http://saaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0