Lördagskväll

Vilken härlig dag nanana nanana nana.... !! Vaknade efter en omskakande natt, drömde så mycket hemskt. Klev upp halv åtta, klädde mig och gav mig ut på en promenad/lörunda. Soligt väder och frisk luft kan det bli bättre?!?! Sen iväg och jobba. Det har varit såååå mycket folk idag i butiken. Herrre... märks att det är lönehelg.
Har köpt en väska och ett par örhängen idag, men jag vet inte om jag vill ha väskan, tror kanske den blir lite för stor.. får se om jag lämar tillbaks den imorgon eller inte.
Ikväll ska vi ut och käka med ett annat par, ska bli riktigt trevligt. Måste passa på när det är soligt och varmt. Dessutom har vi en liten sak att fira ;p..
Nu ska jag stryka en skjorta till H och sen klä mig själv. Ha en skön lördag.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0