solo i parken

Till en början med när jag kom till parken var jag alldeles ensam,,, hallå?!?! inte en själ, sen kom en man med en hund.. och så en annan tjej som också ville njuta av, kanske, sommarens sista varma dagar.
Jag lyssnade på radion från mobilen, läste i inredningsmagasin och njöööööt!!!

Plötsligt när jag tittade upp insåg jag att jag inte alls var så ensam längre, en flock med ankor var alldeles i närheten av mig och min filt.. ahahah..



Nu kom jag på en annan sak när det gäller ankor. När jag började ettan på gymnasiet så brukade det gå ankor på skolgården.. så jag och en kompis döpte först två av dem till Anki och Panki, sen kom två till och då fick dom heta Spanki och Porrsven.... Så Anki, Panki, Spanki och Porrsven.. Undrar vad vi hade döpt de här till?!?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

va roligt med namnen på ankorna

2007-08-22 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0