19/7-07

Har haft smått panik!! Nätet har inte viljat fungera igår och nu på morgonen. Verkligen jätteskumt, eftersom skypen fungerar precis som den ska. Men tillslut efter att ha startat om datorn både en och två gånger så gick det till slut. :)

Igår var jag ledig så då bestämde H och jag mig för att dra till Vingåker. jo men visst. De har ett outlet där och H ville köpa kostymer. Han hittade som tur var tre snyggingar som han köpte + ett x antal skjortor, slipsar, kallsonger, strumpr, en kavaj och en jacka. Med tanke på att varje kostym skulle ha kostat över 4000.- i ordinarie pris per styck  gav han ca 2700+ för varje nu. skitsnygga från Tiger. och prisvärt. Själv höll jag på att svimma när vi fick slutsumman.

Själv fick jag mig ett par joggingskor från nike. mycket nöjd med dom. Testade dom igår (tog en promenad) men jag måste ha knytit den ena för hårt för foten domnade bort på mig. För för små kan de ju inte vara när tårna sitter perfekt fram. Nej, nej, å så känner man ju efter hela tiden med när det är nya skor. Vill inviga dom i löpspåret :)



Kommentarer
Postat av: johanna

coola skor!

2007-07-23 @ 09:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0