blixtar och dunder

det åskar!! jag som är så rädd för åska. Nu börjar det regna oxå!! hoppas det har lagt av tills jag ska ge mig iväg till jobbet!! Håller tummarna.

otäckt men lite häftigt ändå att kunna sitta så högt på balkongen och se blixtrarna.
Bara dom inte träffar mig eller H på golfbanan. Hoppas de inte har nån åska där, nu blev jag lite orolig till och med, kanske måste ringa och kolla. Men vet ju att de är klyftigare än så. Så det berhöver jag nog inte oroa mig för alls egentligen. De skulle väl aldrig spela om det åskade.

oj va trött jag blev, ska ta fram nya numret av allt i hemmet (som jag lånade av svärmor) och sätta mig och läsa här ute.
kanske mumsa på lite mörk choklad med. För visst är 70% mörk choklad ljuvligt?!?!

Nä, men vad händer!!! stora hagelkulor slår ner mot taket och mot rutorna.. låter som ett kulspel på taket.. snacka om oväder!!!


                                   image539image540

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Otrevligt med åska, men gott med choklad!
Fin blogg du har!

2007-07-17 @ 11:06:22
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0