Det händer

God kväll!! Hoppas ni haft en skön fredag. I have :) Har nyligen sett filmen Babel kan bara säga att den var väldigt bra. skullevilja ge den 3 stjärnor av fem möjliga.

Ska snart gå och borsta tänderna och krypa ner och läsa i plaza interiör. önskar jag var borstad och klar redan.
igår var vi till Koriander och käkade mat. vi var 6 per det vill säga tre par. Riktigt trevligt!!!!
Åt lax med vitlöksskum och färskpotatisknyte.. åååå va gott det var!!
Standfast spelade på hemma orten för första gången på 6 år. De är faktiskt riktigt bra!! Kom hem efter 02.00.
Jag har ju jobbat idag började 12.00 som tur var. Annars hade det nog blivit en tung dag.
Jag jobbar i morgon med 10-16.20 jippie.
När jag slutat ska jag ta bilen och åka ut till H och resten av gänget som håller till vid en stuga. Festen hålls privat och är årligen arrangerad av en och samma person. Första gången jag var med förra året,det var riktigt kul och blött lär det bli :P!!!

Har inte kunnat skriva nått de senaste dagarna för att nätet har segat sig när jag har haft tid över..
Har iaf shoppat lite och fyllt på garderoben. Visar kanske imorgon när jag slutat om jag hinner.

Måste borsta nu och krypa ner innan det blir alldeles för sent.


image558

Sleep well!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0