this is it

Har inte skrivit på hela helgen, som vanligt! Har alltid annat för mig så bloggandet faller liksom bort.

Fredagskväll var jag och cyklade, efteråt åkte jag och H och storhandlade, senare käkade tacos (som så många andra gör på helgen) :)
Lördagen var ganska lugng, jag JOBBADE från 11-16.20 Gick överförväntan har ju inte jobbat på ett ½ år. Senare på kvällen åkte vi för att springa.. blev 5km.. trött, tills H upptäcker att bilnyckeln hade hoppat ur hans bakficka. Så vi sprang åt varsitt håll,, jag hittade nyckel, eller mötte en gubbe som hade hittat den.. Thanks!! Jag fortsatte att springa tills jag mötte H.. ytterligare några kilometer.. när vi möttes sprang vi tillbaks.. +kilometer. Vet inte hur långt det blev sammanlagt, var helt slut iaf.
Hem såg på fotboll, sen drack vi några drinkar, för att sen gå ner på stan och ta några till. Lugn kväll.
Igår solade vi och grillade senare hemma på ballkongen.. :)

                                    image457


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0