tisdag

God morning!!
Börjar 12.00 idag, drygt börjar hellre tidigt och går hem tidigare.. men men..
Har faktistk nyss planterat om mina tomatplantor. De måste ju större utrymme om de ska ge någon frukt ;)
Känns som farmorsgöra, men jag har gjort det själv, det är ju jag som valt att så körsbärstomater också för den delen.

Igår var vi ute och sprang. Jag körde 5:an det gick hyfsat lätt måste jag säga, även om jag hade känningar i mitt ena knä. Mygg så in i tusan så stanna eller gå var det inte tal på.. testade ipodshuffeln funka utmärkt, skönt att springa till musik.. hade lugnare i början och riktiga favoriter på slutet när jag behöver x-tra peppning.

Sedxan var vi till coop och handlade på vägen hem, lite svettiga och goa.. hehe.. vi var typ sist ut ur butiken.. ahaha
har aldrig hänt förut. jag hade noll koll på vad klockan var. Handlat fick vi iaf.
När vi kom hem käkade vi några mackor och delade en liten broccoligratäng samtidigt som vi betade av ett entourage program i svartvitt tyvärr. vetinte vad som är fel med vår dvd. Testade en annan film med och den blev också svartvit. Konstigt!!!
Ska käka frukost nu tänkte jag. Och klä mig..

                  image505

Kommentarer
Postat av: Kristina

Håller med, börjar hellre tidigt och slutar tidigt:)Trevlig dag!

2007-06-19 @ 10:01:29
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Linn

mums med hallon!

2007-06-19 @ 10:47:23
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Elsa

Hemodlade tomater är jättegott! Vi hade alltid det när jag var lite och det smakar sommar :)

2007-06-19 @ 14:49:48
URL: http://www.kamomill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0