Beach-07

Jag är så huuungrig!!!
Har just skjutsat in pajen i ugnen,, längtar tills den kommer ut ;)

Har skrivit upp mig på spinning , måste ju komma iform till sommaren.. inte lånngt kvar nu så jag måste ligga i stenhårt. Jag har verkligen börjat att på allvar tänka på vad jag äter, med vissa undantag förståss. Alltid när jag lagar mat själv eller käkar ute, försöker jag alltid äta fullkornsprodukter, låg socker- eller helt utan socker-produkter, mkt frukt och grönt blir det varvat med torkade frukter och nötter istället för godis (även om jag inte alltid kan låta bli) :) Vill inte göra för stora förändringar så jag tröttnar utan ändrar på "basis" grejerna. Det är det små förändringarna som gör det stora hela..

Det här fick jag med mig hem från affären, vi ska storhandla på onsdag så jag kompenserade bara liiiite idag.
image215


Kommentarer
Postat av: camilla

gjorde oxå en storhandlig och rensade ut saker jag inte borde ha i mitt kylskåp, min frys och i skafferiet och fyllde på med saker som bara är bra.. lättare att ta lite nötter att småknapra på om det är det godaste som finns i köket! lycka till

2007-05-07 @ 15:26:10
URL: http://slimmadtillmidsommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0