Jetlagad

Så har man kommit hem igen då till lilla Sverige. Är helt slut efter hemresan. Har inte sovit något alls sen jag vaknade i går morse 08.00 NY tid.

Vi har haft det riktigt riktigt bra, förutom att vädret hade kunnat vara något bättre.
Shopping, uteliv och turistande är några av de saker vi har gjort och hunnit med.
Kan inte annat än säga att New York är en fantastisk stad!!
Ska visa bilder på mina fynd imorgon om jag orkar och även från resan.. Nu ska jag bara strosa runt här hemma och röra lite på mig har suttit stilla så mycket och för länge att mina fötter är som svulllna korvar. Har aldrig sett dom så :) Skrattar åt dom varje gång jag kikar ner på dem.

Skönt att vara igen hemma ialla fall.. (som det alltid är)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0