konstverk + tryffel

som jag krev i tidigare inlägg så skulle bovärden komma hit, vilket han även gjorde. Han drog ut kylskåpet och kikade, men självklart fortsatte det att vara tyst. Sen durade det till lite lite grann och han flyttade bara på nått bak som han trodde låg mot själva "motorn". Vi fick iaf städat bakom och underkylskåpet, för det har nog inte gjorts sen kylskåpet kom dit. Äckligt med andra ord!!

Har iaf målat klart en tavla som jag tror är brjan på en serie av tre. Skulle nog vilja ha tre till i samma stil så jag kan ha dom bredvid varandra.
Nu när jag kom hem från affären så hade H komiit hem och han hade en vän med sig. De skulle iväg på nått så de bara mellanlandade här en stund. De hade betraktat min konst sa de och tyckte den var grym.. ahaha.. så sa kompisen iaf.. lite pinsamt tycker jag som har svårt att ta komplimanger när jag inte är helt nöjd själv. Ska fila på tavlan lite till innan jag visar den här.
Nu ska jag göra tryffel för första gången i mitt liv :) Önska mig lycka till!!

image688

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0