kraftgång

Nu är det dags för en tidig powerwalk. Det ända jag behöver göra innan jag ger mig ut är att få i mig mitt glas med grönt te. Det ska ju vara bra för förbränningen med varmt vatten.. så varför inte doppa ner en tepåse. :)
Jag är trött, det vill jag inte hålla undan på något sätt men ska jag ut på en promenad så ska det bli nu. Annars kommer jag inte komma igång på hela dagen. (Börjar 12.00) Har nämligen tänkt städa här hemma när jag kommer tillbaks. Vilket jag inte kan göra nu eftersom grannarna inte lär bli så glad om jag drar igång dammsugaren så här tidigt. Jag hade inte blivit glad kan jag säga!! :) Nu så slut i glaset dags att gå.

image668

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0