skummande shopping

Snart är min sista lediga dag över innan jag börjar min jobbvecka. Imorgon har vi möte klockan 9.00 så jag får gå upp en timme tidigare. suck!!

Idag har jag varit och pumpat. 08.30 Stod jag i gymsalen redo att köra pass. Eller ska erkänna att jag var ganska trött. Efteråt begav jag mig i bilen till IKEA. vi har bestämt oss, äntligen, för att köpa en tv-bänk. Egentligen är det en hylla som vi ska ha som bänk. Men bara för det är hyllan slut i vitt!! Blev väldigt upprörd. Det var ju den jag åkt dit för att handla. När jag nu ändå var där passade jag på att strosa runt få inspiration, sånt man bara kan göra när man är själv och inte har någon anna som stressara vidare. Blev shoppat yyetligar ett nyttkuddfodral + kudde, en skål/fat + blomma som jag ska knåpa ihop ett arrangemang av. Ska bara gå in i nån blomsterhall och köpa nån mer fin växt som inte fanns på Ikea. Dessutom blev det två nya spotlights som ska sitta i vardagsrum/hall. Men jag tror jag kanske kan lämna tillbaks den ena. Det blev inte så bra som jag tänkt.
Sen kom jag ihåg att köpa en mjölkskummare, så nu har jag gjort en underbart god latte!!!! Mmmmm.... mums!!
Är grymt trött, är rädd att jag håller på att bli sjuk. Gör ont i ögon, hals och huvud. Vill att H kommer hem och pysslar om mig :)

image689 image690

Inte kan jag se på bra bild på tv:n heller digitalboxen vill inte fungera som den ska. Går inte att växla kanal eller stänga av den. Helmysko!!!

Jo, kom över ett par snygga skor också. Hade kunnat bli fler om jag bara orkat bestämma mig.

Är så skönt att sitta inne och veta att man inte behöver gå ut nått mer i dag. För som det ser ut nu när jag tittar ut genom fönstret verkar någon pissa på oss rejält!!!

Men lilla kyckling kan du inte ta och bli klar i ugnen så jag kan äta upp dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0