min nya AMIGO

Har varit med A och storhandlat. Besökte faktiskt tre affärer innan vi var klara, Villys, Coop Forum och Ica Maxi.. hehe.. galet..
Imorgon kommer nämligen hon och M hit. vi ska laga trerätters å snacka en massa skit..

Jag som inte brukar äta godis på veckorna, förutom en å annan 70% chokladbit efter maten, föll för den här godingen från Marabou.. var ju bara tvungen att få följa med hem.



Åt nått liknande i norge förr ett år sen, men då var det choklad doppade sånna där strutar i påse.. mmm det var gott.. salt å choklad i en härlig mix.. mummmmma!!!!! Har väntat på deras ankomst till sverige.. inte riktigt samma men jag nöjer mig gott med den här chokladkakan å väntar vidare på den andra sortes ankomst till sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0