2 gånger päls

Jag tror jag ringde runt till varende butik i sthlm igår (innerstaden, men skorna finns inte kvar i min storlek!! Jag var upprörd igår kväll, är det fortfarande! Jag hoppas på att de kommer komma in igen.
Men så kom lite plåster på såren. Paketet med stort P låg och väntade på mig på ica. Så jag åkte dit och hämtade hem det. :D
H:s kläder från comme des garcons var inte bra!! Kändes som om det var kass passform på kostymn och skjortorna. Så allt det åker tillbaks.
MEN!! Så är det ju så att jag ju klickade hem 2 st pälsjackor en i stl 38 och en i stl 36. 36:an ska jag behålla men hur ska jag göra med 38:an. Jag ska kanske höra med nån polare om de vill köpa den innan jag låter den åka tillbaks och göra någon annan lycklig. :D

stort PAKET!! tur att jag tog bilen!!


1 av pälsarna


Andra skor som kom och gjorde mig lycklig!!

Jag skippar frasarna på klänning och kör dem iställer på väskan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0