fulla dagen

Idag är jag ledig! Jag her en hel lista på saker som jag ska göra!!
Förutom att städa och fixa här hemma, som jag har kommit på att man alltid måste göra när man är så slarvig som jag så ska jag in till stan och spana på klappar. Jag ska även fixa dekoration till "mosshjärtat" som ska sitta på vår dörr. Skippar kransen och gör nått nytt :D Jag ska även luncha med H och hjälpa smakråda honom om en rock. Och ikväll ska jag till gymmet och köra spinning. Puuuh.. jag blir stressad bara av att skriva ner allt. Får se hur långt jag hinner. Har en dag till imorgon annars. Men då har jag tänkt slipa och måla om det blivande sängbordet. :D


Här är hjärtat som ska få lite dekoration.. vad nu blir visar jag när det är klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0