ego-boost

Hade en superrolig kväll ute med tjejerna igår. Jag vet att jag sa att jag inte alls var så sugen,men så råkade jag springa på två av dom tjejer som skulle med på stan och vips så var jag sugen. Det var dessutom toppen för mitt självförtroende och ego att komma ut lite. Länge sen jag fick såå många komplimanger av både tjejer och killar för hur jag såg ut. Det var alltifrån klänningen, mitt hår (som en tjej dessutom fotade), mina ben, läppar, näsa och fejan. Hur kul är inte det??!?! ;D
Jag hyrde filmer till H så att jag skulle slippa att ha dåligt samvete för att jag lämnade min sjukling hemma.

Idag har vi gått en promenad med svärmor, fikat, sett på fotboll, tvättat och rensat ut i garderober och uppe i förrådet. Jisses vad skräp man samlar på sig.. VARFÖR????

Nu har vi båda landat i soffan med en varsin smoothie, mmm.. mums!!
Hoppas på att det blir en bra film som vi kan vila ögonen på ett tag.

hoppas ni har haft en skön helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0