fullrulle



Morning! Oj va jag har sovit gott hoppas ni gjort detsamma!!
Idag har jag mycket som ska göras. Så jag borde sätta igång, men liiiite måste jag få sitta framför tv:n och sega mig.
Jag ska upp med julstjärnorna i fönstren. Jag åker ju bort i helgen. sen måste jag hinna in till stan innan jag börjar och leta en liten "gå- bort-present". Är det nån som har tips på en bra sådag?? Det är ett par i 30-35-års åldern med hus och en dotter på 2,3-3 år.. Vad köper man för nått??
Ikväll efter jobbet ska jag ut och käka med några vänner så jag måste fixa nu på förmiddagen. Plus att jag ska packa inför helgen eftersom vi åker direkt efter att jag slutat imorgon. Mycket?? jo ganska..

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysigt med julstjärnor =)

2008-11-27 @ 11:11:48
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0