Mys med ljus



Jag har sån mysstäming just nu. H och jag har tagit en promenad och så passade vi att köpa lite choklad på vägen hem. jag ångrar att jag inte löpte en tidning med lite julinspiration samtidigt. Hade varit passade nu när han ser på fotboll.
Vi var ute igår båda två, men på olika håll. Vi råkade springa på varandra på ett ställe när de var på väg att gå. Sen sammanstrålade vi igen. hade jättekul, men också jätteont i fötterna på vägen hem. Hade mina för dagen (läs igår) inköpta klackar från H&M. De är dösnygga... men höga och ganskaobekväma- som nya skor ska vara. Ska man vara fin får man...
Dansade dessutom mer än vad jag hade tänkt mig.. hahah vem kan låta bli?!?
Såklart har jag varit trött idag på jobbet.Tänkte ganska ofta när jag stod i kassan och kunder köpte ett halsband eller nått annat puttigt "VARFÖR är det så jäkla vigtigt att köpa det här just idag?!!!" Fattar inte folk att personalen egentligen inte vill vara på jobbet på söndagar??? Ok, nu är det en undatagsdag eftersom jag inte mådde bäst och jag erkänner- jag tycker också det är skitmysigt att gå i butiker på helgerna (när man nu får vara ledig).. JA jag var bara avundsjuk! Lite, lite.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0