klämkäck

ååååååh... god morgon allihopa!! Sovit gott?! Det har jag, alldeles för gott tror jag.
Igår kom H hem till slut  och med en lite present. Han hade fått tag i den franska tryfflen som jag älskar!! Den bästa tryffel jag har ätit än så länge!! Mmmmm... lite dålig bild men..



Igår kväll snackade vi träning, jag ocg H.. jag klämde honom på magen när han låg ner och sa: -men du har ju inget fett att ta i där. Han svara: - Näää, men det har väl nästan ingen när man ligger ner! Jag: - Jo jag har!! Är jag ensam?!? H skämdes lite och började fjäska.. ahaha... Det kändes ju väldigt bra. Han lär ju ha ångrat att han gav mig tryffeln haha.. och att han öppnade munnen..Mer träna NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0